Judith Leiber

Om jag någon gång skulle lyckas sammla ihop tillräckligt mycket pengar för att köpa en märkesväska skulle jag inte köpa någon Chanel 2.55 eller en fin liten limegrön sak från Miu Miu, jag skulle köpa ett underbart konstverk av Judith Leiber! Hennes små väskor är helt underbara och fantasifulla och glittrande, precis som jag vill ha dem!
Förstår dock inte varför alla tjatar så om den där cupcake väskan, den är absolut inte den finaste! Är det för att den har varit med i SATC filmen kanske?




Min favorit!




Min kompis skulle nog älska den här...


Den här är en modell från 80-talet om jag inte har fattat fel...

Det är så svårt att sluta leta upp bilder! Alla är så fina och jag kunde inte hitta ett föremål som hon inte har gjort en väska av. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0